تکنولوژی ویدئو پروژکتورهای 3LCD

ویدئو پروژکتورهای 3LCD

وقتی صحبت از تکنولوژی ویدئو پروژکتور به میان می آید، کیفیت تصویر نشانه برتری است. هنگامی که تصاویر قدرتمند مورد نیازهستند، ویدئو پروژکتور 3LCD اپسون نیز ضروری می باشد. پروژکتورهایی که از تکنولوژی 3LCD استفاده می کنند، دیدن تصاویر برای چشم آسان تر هستند زیرا تصاویر زیبایی را در رنگ های روشن و طبیعی با حرکت صاف و بدون شکستن رنگ تولید می کنند.

افزایش دسترسی ویدئو پروژکتورهای 3LCD

تکنولوژی ویدئو پروژکتورهای 3LCD

تکنولوژی ویدئو پروژکتورهای 3LCD

ویدئو پروژکتورهای 3LCD همچنان پرکاربردترین پروژکتورها در جهان هستند. بیش از 11.3 میلیون واحد پروژکتور در 17 سال گذشته در سراسر جهان فروخته شده است.


چرا یک ویدئوپروژکتور 3LCD را انتخاب کنید؟

تصاویر روشن

از آنجایی که ویدئو پروژکتورهای 3LCD به طور مداوم رنگ های قرمز، سبز و آبی را نمایش می دهند، تصاویر روشن و رنگارنگ هستند. آزمایش داخلی ما نشان داد که پروژکتورهای 3LCD اپسون به طور مداوم رنگ‌های قرمز، سبز و آبی روشن‌تری نسبت به ویدئو پروژکتورهای DLP با درجه‌بندی لومن مشابه دارند. هر رنگی، به طور صادقانه توسط ویدئو پروژکتورهای 3LCD با روشنایی پویا، رنگ‌های پر جنب و جوش و دقیق تکثیر می‌شود که به هر ارائه‌ای جان می‌بخشد، چه برای سمینارهای تجاری، فیلم‌ها یا جدیدترین کنسول‌های بازی مانند PS4 و XBOX . ویدئو پروژکتورهای 3LCD کیفیت تصویر را به بهترین حالت طبیعی خود نشان می دهند.

درخشندگی رنگ ها

حداکثر روشنایی (یعنی سطح لومن که در ویژگی ها نشان داده شده است) با نمایش یک تصویر 100٪ با طرح کامل سفید روی صفحه اندازه گیری می شود. با این حال، در یک سناریوی ارائه واقعی، تصاویر با رنگ نمایش داده می شوند، به این معنی که لومن واقعی هر رنگ در چنین شرایطی بسیار حیاتی است.

ویدئو پروژکتورهای 3LCD درخشندگی رنگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و تصاویر رنگی واضح و واقعی را تولید می‌کنند. این قابلیت آنها را قادر می سازد

لومن ویدئو پروژکتور های 3LCD

لومن ویدئو پروژکتور های 3LCD

تا در ارائه های تجاری، که به طور فزاینده ای از رنگ در تصاویر مانند عکس ها و نمودارها استفاده می کنند، پشتیبانی مؤثرتری نسبت به قبل ارائه دهند.

مصرف برق کمتر

ویدئو پروژکتورهای 3LCD اپسون بازده انرژی بیشتری را ارائه می دهند و در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی می شوند.

بسیاری از ویدئو پروژکتورهای 3LCD نسبت به ویدئو پروژکتورهای DLP مشابه با درجه لومن مشابه از لامپ وات کمتر (E-Torl) استفاده می کنند. این امر باعث مصرف انرژی کمتر و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می شود.

تصاویر طبیعی

ویدئو پروژکتورهای 3LCD می توانند طیف وسیعی از رنگ ها را پخش کنند. حرکت صاف در کریستال های مایع میکروسکوپی در پنل های LCD امکان تغییرات طبیعی رنگ را به خصوص در قسمت های تیره تر تصاویر فراهم می کند. برعکس، به دلیل درجه بندی محدود سایه‌های تیره‌تر، بسیاری از ویدئو پروژکتورهای DLP نمی‌توانند تغییرات ظریف رنگ را به طور طبیعی تولید کنند، که منجر به حواس‌پرتی بصری به نام «صدای مخدوش» می‌شود. این مشکل در پروژکتورهای 3LCD نیست.

مقاله مرتبط:
مقایسه ویدئو پروژکتور دست دوم و نو

ملایم برای چشم

ویدئو پروژکتورهای 3LCD تصاویری را تولید می کنند که برای چشم آسان تر است. این تصاویر از هم گسیختگی رنگ (یا “اثر رنگین کمان”) برخوردار نیستند که ممکن است با پروژکتورهای DLP مشاهده شود. “اثر رنگین کمان” نتیجه فناوری متوالی رنگ است که می تواند حواس بینندگان را پرت کند. به طور خلاصه، با ویدئوپروژکتورهای 3LCD، از تصاویر کاملاً شگفت انگیز و لذت بخشی مطمئن خواهید شد.

حرکت صاف

ویدئو پروژکتورهای 3LCD از سه پنل کریستال مایع جداگانه – قرمز، سبز و آبی – برای تشکیل یک تصویر پیوسته حاوی تمام رنگ ها استفاده می کنند. این بدان معنی است که حتی ویدیوهایی با حرکت سریع نیز صاف به نظر می رسند. با ویدئو پروژکتورهای DLP، بینندگان ممکن است چندین خط یا تصاویر تار را در ویدئوهایی با حرکت سریع ببینند.

قابلیت اطمینان بالا

ویدئو پروژکتورهای 3LCD از هیچ قطعه متحرکی در سیستم کنترل نور استفاده نمی کنند، که باعث می شود در طول چندین سال کارکرد بسیار قابل اعتماد باشد.

داخل یک وپروژکتور 3LCD

سیستم پنل 3LCD اپسون

نور توسط آینه های ثابت به پرتوهای قرمز، سبز و آبی جدا می شود. هر رنگ از یک پنل LCD عبور می کند که سایه هایی از آن رنگ ایجاد می کند. تصاویر تک رنگ توسط یک منشور ترکیب می شوند تا یک تصویر تمام رنگی در پروژکتور ایجاد کنند، که سپس از طریق یک لنز روی صفحه نمایش عبور می کند. پروژکتور 3LCD هیچ قسمت متحرکی در سیستم کنترل نور ندارد و یک تصویر تمام رنگی را با حرکت صاف و بدون شکستن رنگ به نمایش می گذارد.

داخل یک ویدئو پروژکتور DLP

دومین تکنولوژی رایج ویدئو پروژکتور، DLP است. در این سیستم نور از یک فیلتر رنگی که به سرعت در حال چرخش است عبور می کند، جایی که به دنباله های قرمز، سبز، آبی و سفید تقسیم می شود. تصویر توسط هر رنگی تشکیل می شود که به نوبه خود هزاران آینه لولایی کوچک را از طریق یک عدسی منعکس می کند. یک پروژکتور DLP دارای هزاران قطعه متحرک است. توالی سریعی از تصاویر قرمز، سبز و آبی را به نمایش می گذارد که توسط چشم/مغز بیننده ترکیب می شوند تا تصوری از یک تصویر تمام رنگی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

New Client?

Get 1st Exam
For Free